torsdag 25 juni 2009

SUMMER BREEZE

dom här två senaste dagarna har varit hela amazing! spenderat dom med linnea, och det har varit både underbart sällskap och väder! Idag satt vi från tio till två och sålde jordgubbar, snick snackade lite med rahmi (tror jag han stavas) också! om cirka sådär tolv timmar och en kvart sitter jag och linnea på ett tåg rullandes ner till malmö central. väl där blir det chilla och kaffe medans vi väntar på syster evelina skulle jag tro. Att jag och linnea varit taggade ända sen vi kom på idén att åka är det ingen tvekan om men vi kommer vara så uppe i varv att vi inte komma somna inatt. nej, jag måste packa klart nu. även fast väskan är fylld! redan typ. Linnea är här vilken sekund som hellst, men innan vi lämnar sörmland för vackra skåne blir det kvällsbad! höööörs!